ශ්රී ලාංකේය වාහන වෙළෙඳපොළ යනු ආර්ථික තත්ත්වයන්, රාජ්ය ප්රතිපත්ති, පාරිභෝගික මනාපයන් සහ ගෝලීය ප්රවණතා වැනි විවිධ සාධක මගින් බලපෑමට ලක්වන ගතික පරිසර පද්ධතියකි. මෑත වසරවලදී, ජනවිකාස වෙනස් කිරීම, තාක්ෂණික දියුණුව සහ පාරිසරික උත්සුකයන් විසින් මෙහෙයවනු ලබන වෙළඳපල සැලකිය යුතු මාරුවීම් අත්විඳ ඇත. ප්රධාන ප්රවණතා, අභියෝග සහ අවස්ථා ඉස්මතු කරමින් ශ්රී ලාංකේය වාහන වෙළෙඳපොළේ වත්මන් තත්ත්වය පිළිබඳ දළ විශ්ලේෂණයක් සැපයීම මෙම රචනය අරමුණු කරයි.